Sunday 29 April 2012

Short Notes...

Salam...

ALHAMDULILLAH... ALHAMDULILLAH... ALHAMDULILLAH... Past two days were my 23rd's birthday. YA ALLAH! sudah 23 rupanya umur kau AZIDA... hehe... dah tak boleh nak terbalikkan nombor tu..*rolling eyes. Well, memasuki usia pertambahan usia baru ni, saya menyedari & mempelajari beberapa perkara. Antaranya:

#1 Family & orang2 yg menyayangi anda adalah sangat penting. Hargai lah diorang sementara diorang still ada    kt depan mata lagi... They the one who gonna support U whether U're up or down...

#2 Pertambahan usia tak semestinya bermaksud bertambah matang... Yang membuatkan anda matang adalah pengalaman yang anda lalui sepanjang hidup.. We should grown up with experiences. Selalunya pengalaman duka yang buat kita lebih dewasa & cool...:)

#3 Berdoalah di mana saja anda berada & yakinlah dengan doa anda. InshaALLAH, U wont be regret with what U prayed for. Dan berdoalah untuk kebaikan.

#4 Jangan terlalu banyak berharap. Terlalu banyak berharap akan mendatangkan banyak kelukaan.

#5 Jangan sakiti orang lain walaupun mereka menyakiti kita. Sebab apa yang kita buat itu sentiasa ada balasan. So, alarm yourself not to hurt others. Buatlah baik selagi boleh. U wont lose anything.

Terima kasih kepada yang mengingati birthday saya. Terima kasih atas segala doa & ucapan. Takde hadiah pon takpe sebab doa tu yang mengiringi perjalanan hidup saya. Terima kasih jugak kepada yang tersayang atas "suprise" yang comel. ;))

                                             
                                       
                             kek birthday saya. Yang 1 "orang" bagi. Yang lagi 1 beli sendiri;)

                                           

Ok, Naziatul Azida is now 23 years old..*rolling eyes


Bismillahirrahmanirrahim.. My wish? Biarlah rahsia...hehe


me & second cake. weee~

p/s: Hoping that we are under HIS bless and having a blissful life with loved ones. XOXO
                                       

No comments:

Post a Comment