Sunday 4 December 2011

Sayangkan FB Tinggal2kan....

Salam semua...

       Mode: mengantuk ni... But, I insist to post my entry this time. Bukan apa, bila pikir yang lepas ni memang tak  dapat nak online coz nak melunaskan tanggungjawab yang menanti. Yup, kalendar dah penuh dengan submission date untuk assignments, tests, presentations... urghhh!!! I know that not only me who felt this way. But, sekadar nak meluah rasa. Its not a big issue indeed kan... Hehe..
   
      Sebab lain tak online adalah kerana I dont get any internet connection. Percaya atau tak, saya BUKAN PENGGUNA BROADBAND. haha.. Thats true. Macam mana saya nak buat assignments? Bila balik melaka saya gunalah wireless di rumah saya sampai rasa nak muntah (sebab bosan). Haha... Jadi, hari saya post entry ini, adalah hari saya akan pulang semula ke Shah Alam. Hari ni juga saya terpaksa "tinggalkan" FB & Twitter sehingga semuanya selesai. Mungkin sehingga semester berakhir. InshaALLAH...

       Di kesempatan ini, saya memohon ampun & maaf andai ada tersalah kata tersilap bicara kepada semua yang mengenali diri ini. Mohon semua mendoakan kejayaan saya & rakan-rakan yang sama2 menghadapi perjuangan dalam menuntut ilmu. Harapan saya agar saya  & rakan2 sentiasa istiqamah dalam menghadapi perjuangan ini. Semoga kami cukup kuat untuk menyiapkan tugasan yang diberi. After all, I believed that I can  survive without FB or any online entertainment. Hehehe...


Saya sayang sgt kalendar ni. Segala tarikh penting saya akan catat.
It always be on my desk. December saya dah fully booked!!:)


ni masa kt Sunway Pyramid. One of my houzmates belanja makan pizza.
Thanks so much Rasyidah. Semoga terus success. Barakallah!!


This is during our trip at UIA. Visit library, kena buat report & buat digital library
sendiri. Itulah tugasan untuk subjek yang takda final paper. So, it would be final project. huhu




P/S: Inilah doa saya setiap kali saya rasa pressure & sedih.
"YA ALLAH, tidak ada kemudahan melainkan sesuatu yang
Engkau permudahkan. Dan Engkau menjadikan kedukaan itu mudah 
sekiranya Engkau kehendaki."

Selain itu, amalkan juga membaca surah AL-Insyirah. InshaALLAH dilapangkan dada
sewaktu merasa sedih.

BARAKALLAHU FIKHA everyone!!:)

No comments:

Post a Comment